2016. november 28., hétfő

Karácsonyfadísz mustra II.

Az előző posztomban már végigzongoráztuk az OBI, a Tesco, a Kik és a Jysk kínálatát.
Folytassuk hát most az idei karácsonyfa dísz felhozatalt.

Interspar

Az Intersparba ha néha be-betévedek, mindig lehet találni valami érdekeset, különlegeset, ami nélkül nem lehet haza menni. A karácsonyfadíszek között így lesz ez veletek is, elég nagy a választék. A minőség gyengébb, van sok nagyon gagyi fröccsöntött műanyag vacak, és olyan is, ami úgy néz ki, mintha az ovis gyereked készítette volna, de jó pár szép díszt is találhattok. Aki rozé-arany fát szeretne, az mindenképpen ide menjen, mert viszonylag jó áron fel tudja majd díszíteni az egészet. A gömb kínálat se hagyatkozik kizárólag a piros-arany-ezüst díszekre. Ez az ezüst-pezsgős-királykék kombó szerintem igazán izgalmas színvilág, de a zöld-pink is egy klassz kombináció lehet. A fehér gömbkészletet akár magamnál is el tudom képzelni. Ha jól látom a képen, egy nagy dobozzal 5000 Ft-ért vásárolhattok meg, ami azért nem olcsó. A világító díszek között is bőven tudtok majd válogatni. Mivel csak terepszemlén voltam, innen csak egy flakon hóspray-vel tértem haza, amit 500 Ft-ért szerezhettek be.

Kika

Aki karácsonyi csodát akar látni, az menjen el a Kikába! Nem tudom, hogy a képek mennyire adják át a hangulatot, de ott rendesen elkapták. Színekben dominálnak a pezsgő színek, aki pasztel karácsonyfát képzelt el, abszolút jó helyen jár. Pezsgő-arany-piros-narancs, és ezüst-pasztelkék-pasztelzöld a fő irányvonal, de megtalálhatóak a kedvelt rosegold díszek is. Árakban nem a legolcsóbb. Gömböket szettben nem találtam, kosarakból válogathatod össze magadnak darabonként, melyek 500-1000 Ft között mozognak. Ottjártamkor éppen 15% kedvezmény volt minden karácsonyi kiegészítőre. Minden gömbre rá van ragasztva, hogy üveg, de azért ezzel kapcsolatban kételkedem.
Nagyon tetszett, hogy vannak retro hangulatú díszek is, vettem is egy kék fenyőtoboz alakú üvegdíszt. Azt hiszem, az idősebb korosztály tudja, mire gondolok. :)





Praktiker

A Praktikert elsősorban remek árai miatt tudom ajánlani. Viszonylag olcsón kaphattok darabos díszeket, de én egy 6-os pakk gömbdíszt szereztem be potom 500 Ft-ért. Szintén a pasztel árnyalatok kedvelőinek nagyon jó választás, többféle szín közül tudtok válogatni, mint például a rózsaszín vagy a pezsgő színek, de fehér és természetes anyagú is nagy választékban kapható. Ami nem tetszett, hogy sokszor olyan szűkösen vannak berendezve a sorok, hogy alig lehet beférni, de ez lehet, hogy csak az általam látogatott áruházban volt így (M3). Az utolsó kép minőségért elnézést kérek, véletlenül videót indítottam el, és csak így tudtam kivágni, de az árnyalatokat azt hiszem látjátok.



Pepco

A Pepcoba most csak egészen véletlenül tévedtem be, de egy csodás "csipke" mintájú műanyag szív dísszel jöttem ki. A választék színben elég standard, de azért érdemes benézni. Ledes fényfűzérek is akadnak olcsón. Vannak kreatív hobby kiegészítők is, de óriási gömböket is találtok itt. A díszek árait nem is igazán néztem meg, de az általam vásárolt szívecskékből 3 db került 500 Ft-ba. 


Dm-Rossmann

A legismertebb drogériákban is szokott lenni minden évben legalább egy display állvány, amiről csemegézhetünk. A Rossmannban sajnos nem készítettem fotót, pedig nagyon tetszett az ezüst-pasztelrózsaszín kollekciója. Gömböket is találtok, bár nem a legnagyobb méret, de a közepes és kicsi megtalálható. A nagyobb kb, 1700 Ft, a kisebb kb. 900 Ft/doboz. A DM idén semmi különlegessel nem rukkolt elő, kb. minden évben ugyan ez a választék, erről látjátok a képet is.

Bár tudom, hogy még lehetne több üzletet is bemutatni, azt hiszem a lényeget megkaptátok, lehet is indulni bevásárolni.
Ha még látnék valami érdemeset, azt a facebook csoportba kiteszem.

Ne felejtsétek, december elején, vagy közepén a csoportban feliratkozott olvasóim közül valakit meglepnék egy kis ajándékkal, úgyhogy még érdemes csatlakozni. :) Ide kattintsatok, ha van kedvetek hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése