2016. november 21., hétfő

Karácsonyfadísz mustra I.

Közeledvén az ünnepekhez mindenkiben felmerül a kérdés, hogy milyen színű, stílusú dekorációval díszítse idén az otthonát. Én most emiatt szeretnék segítségetekre lenni, mintegy hiánypótlóként, próbáltam a környezetemben lévő legtöbb üzlet kínálatát megnézni, lefotózni, összegyűjteni, hogy Nektek már csak jól irányzottan a megfelelő üzletet kelljen becélozni.
Én kifejezetten pasztel színekre vadásztam/vadászok, amit nagyon nehéz beszerezni, de nem lehetetlen!

OBI

Az Obihoz fűztem a legnagyobb elvárásokat, ide mentem először, ezért ezzel kezdem a sort.
Évek óta alig várom, hogy a kertész részleg átalakuljon egy karácsonyi mesefaluvá, ahol szín szerint rendezve lehet válogatni a szebbnél-szebb díszek közül. Amikor beléptél, egyből szembe találtad magad ezzel a csodával, és irányba is álltál. Sajnos ez idén nem így volt :/ Valamilyen megfontolásból oldalra rendezték a fő részt, és szembe össze-vissza elszórva még egy-két csoport, ezáltal teljesen elvesztette azt a régi hívogató összhangját, szétesett a látvány. A kínálat nagyjából a szokásos, a standard karácsonyi színek, kiegészülve babakék, lila és színes gömbcsomaggal. Megtalálhatóak az idén divatos karácsonyi kiegészítők, de a természetes anyagból készültek is. Az árak magasak. Egy egyszerű fa díszecskét 1000 Ft alatt nem kapsz meg, úgyhogy, ha nem célirányosan mész valamiért, a továbbiakban találsz olcsóbb alternatívát. Az egyszerűbb normál méretű gömbszett kb. 2800 Ft, az egyel kisebb kéret kb. 2300 Ft/csomag.
Engem a rózsaszín gömbszett fogott meg, de ahhoz képest, hogy műanyag, drágálltam a nagy csomag árát. Viszont minden más színből találhatsz 400 Ft/csomagért közepes méretű, kis csomagos gömböket is akár. Talán az az egyetlen, ami tényleg jó áron van, meg a sima fenyőgirland, ami 800 Ft, és több mint 2 méter.




TESCO

Karácsonyi díszek szintjén a Tesco szintén csalódás. Kevésnek és nem igazán érzem izgalmasnak. Kb. ugyan az a kínálat, mint tavaly. A díszek kb. 6-7-800 Ft körül mozognak, de van benne akciós is. Én 2 darabot vásároltam 350 Ft-ért. A hópihe kifejezett kedvencem, abból még lehet veszek párat. A színkínálat a szokásos karácsonyi alapkínálat, piros, arany, fehér, egy pici kék, semmi extra.
A homedekor kiegészítők tetszenek. Bár nem az én stílusom, a flitteres kispárnára bizony fáj a fogam. (Kb. 2200 Ft, és nem igazi flitterekből áll, hanem műbőr szerű fényes anyagból, így nem lesz kényelmetlen se!) Karácsonyi mintájú tányérokat és poharakat is találtok itt, egy témára építve.



Engedjek meg, hogy kiegészítsem a karácsonyi részt itt egy kis Tesco Home felhozatallal, különös tekintettel a leértékelt részre. Még mindig vannak rózsaszínes üvegpoharak, és olcsón hozzájuthatsz meleg takarókhoz is. Az új szortimentbe viszont nagyon tetszenek ezek a tengerkék átmenetes üvegtermékek, illetve amit nem láttok, "behavazott" hatású pezsgőspoharak is vannak.




KIK

Aki olcsó, szép, egyedi karácsonyfadíszre vágyik, annak meleg szívvel ajánlom, hogy látogasson el a KIK-be. 2-300 Ft-ért megkapja azt, amit az OBIban egy ezresért. Nagyrészt természetes anyagú, piros, és fehér díszeket találhattok itt. Aki Xmas feliratot keres, azt is megleli a polcokon kb. 1200 Ft-ért, de különleges ajtódíszek is vannak ugyanennyiért. Viszont a gömbkínálat elég gyenge, a minősége se túl jó, és nem is valami bizalomgerjesztő. Nagyon sok a polcra és padlóra rakható mütyűr is.





JYSK

A Jykben én gömböket nem találtam, viszont az anyukám igen, több féle színben, és jó áron. Általánosan jellemző a piros, fehér és a szürke szín. Xmas feliratot itt is találhattok, piros kockás kis masnikkal kiegészítve 1150 Ft-ért. Kül- és beltéri égősorok szintén vannak. Ami nekem igazán megfogta a tekintetem az a lilás színű kristály gyertyatartói és vázái, ami ugyan nem karácsonyi, de beújíthatunk vele a lakásban, ugyanis jelenleg nagyon jó áron hozzájuk lehet jutni.



Na, így első körben ezeket gondoltam, de még biztosan hátra van az Interspar, a Rossmann és DM, a Kika, és a Praktiker kínálata. Bizonyosan hiányoljátok az Ikeás felhozatalt, de a honlap kínálata alapján nem biztos, hogy oda is el akarok jutni. Ha mégis, akkor egy újabb posztba beszámolok arról is szívesen. Ha kíváncsiak vagytok árakra, írjatok nyugodtan, mert ha belenagyítok a képbe, talán én jobban le tudom olvasni, és szívesen megírom!

Talán ezeket a posztokat érdemes megosztani a barátaitokkal is, biztos sokan keresgélnek tökéletes díszeket, így aki úgy érzi, adja tovább! :)

Addig is facebookon tudjátok követni az aktuális eseményeket itt: https://www.facebook.com/swhenkelenke
és érdemes is, mert gondoltam, hogy egy karácsonyfa dísszel az ünnepek alkalmából meglepem majd az egyik olvasómat, akit azok közül fogok kiválasztani, akik tagjai a csoportnak!
Úgyhogy legyetek résen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése