2016. október 26., szerda

Ősziesítés

Már lassan vége van az ősznek, de ez a poszt még váratott magára. 
Sajnos a fotókészítés okozza nekem most a legnagyobb problémát, de had ne térjek ki a részletekre.
Minden esetre előre is elnézést a képminőségekért.
A lényeg, hogy most mutatok pár ötletet a saját kis otthonomból, hogy én hogyan dekoráltam át az imádott tearózsás dizájnomat meleg őszies stílusúra.

Az első legfontosabb dolognak a függöny lecserélését tartottam. Szerintem egy függöny és egy ágytakaró cserével teljesen meg lehet változtatni egy belső tér stílusát.
Mindenképpen valami naturális, lenvászonra hajazó színre vágytam, illetve előző Home dekor haul posztomban láthattátok a textil faleveleket, amiket a Lidl-ben vettem, ezeket aggattam rá. Az eredmény szerintem nagyon szuper lett, igazi őszi falevélhullós hangulat.

Szuper, ahogy keresztül süt rajta a nap, ugye? :)

A kanapéra valami meleg kötöttet képzeltem el, a facebook oldalamon már meg is mutattam nektek ezt a szuper kötött takarót, ami nagy tortúrával szereztem meg. Mivel nincs 200 cm, mint a kanapé szélessége, egy egyszerű Jysk-ös fehér pléddel egészítettem ki az L forma lábánál (ez nincs még a képen), így biztosan nem koszolódik a fehér huzat. Párnának a barátnőmtől kapott szarvasossal, és a nagymamámnál talált őszies hangulatú huzatokkal egészítettem ki. Sajnos még így kicsit csupasz a tér, mert szeretnék egy két szintes polcot a kanapé fölé, ami még várat magára...



Új, őszies kinézetet kapott a Jysk-ös komód és környéke is. Ehhez zsákvászon anyagot vásároltam, aminek kirojtoztam a szélét, ez lett az őszies terítő, majd a kedvenc gyertyatartómba Ikeás, őszies illatú gyertyákat tettem, melyeknek üvegét egy kis csipkével vontam be. Egy egyszerű celux ragasztóval rögzítettem hátul, így mindig az aktuális gyertya ruhácskája lehet. Végső simításként, egy korábbi Intersparos (igen, ott is mindig vannak klassz lakberendezési cuccok, sokszor leértékelve!) vásárlásom eredményét, ezt a cuki madárijesztő bábut tettem ki, a komód díszeként.
Végre felkerültek a képkeretek is a falra. amibe most saját készítésű faleveles képeket tettem, aminek elkészítését egy rövid posztba meg is fogom mutatni. Minden évszaknak megfelelően tudom majd benne cserélni a képeket. :)


Most ez is kicsit csupasznak tűnhet, de ha végre veszek egy
 nagyobb tévét, az majd alá fog kerülni
A kis, vendégváró görgős asztalka is új asztaldíszt kapott, egy narancsos árnyalatú kis terítővel, a kedvenc gyertyámmal, amit minden évben felhasználok és amit egy barátnőm készített nekem, és pár, kirándulások alkalmával összegyűjtött őszi terméssel kiegészítve.
A bejárati ajtóra szintén egy ajándékba kapott Home feliratú ajtódísz került. 
Ehhez adnék egy tippet: nagyon szenvedtem, hogy hogy lehet ajtódíszt tenni a műanyag ajtóra. A megoldás az egyszerű, műanyag, öntapadós akasztó jelenti, ami sok színben és méretben beszerezhető egyszerű 100 forintos boltokban. Nekem a fehér ajtómon a kicsi fehér akasztó alig észrevehető, és szépen megtartja a koszorúkat.

Azóta néhány őszi falevéllel is kiegészítettem

Na itt bocsi a képminőségért :P
Remélem ti is úgy érzitek, hogy sikerült igazi, őszi hangulatot elérnem otthon. Nekem nagyon tetszik, és már alig várom, hogy karácsonyi hangulatúra változtathassam és megoszthassam majd azt is veletek! :)

Facebookra is sokszor posztolok képeket, itt tudjátok követni az oldalamat: https://www.facebook.com/swhenkelenke/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése