2016. február 23., kedd

Január-február ruhás haul

Én valóban igyekszem a lehető legkevesebbet költeni, főleg ruhákra, de azért előfordul, hogy kivételt teszek.
Legfőképpen akkor, ha valamit pont azért nem hordok, mert nincs hozzá meg egy ruhadarab, ami a fejemben pont oda passzolna. A következőkben az elmúlt időszakban e célból beszerzett ruhadarabokat láthatjátok outfitekbe rendezve.
Íme:

Ez lenne az össz "termés" :)
 Valentin szett:

Az alapdarab a harisnyanadrág volt. Kb. 450 Ft-ért turkáltam régebben egy vidéki turiban. Nem lehetett ott hagyni ezt az aranyos szürke alapon piros szívecskés darabot... Ehhez a szoknyát gardrobcserén találtam, pont egy környékbeli eladó árulta 500 Ft-ért. A csizma szintén egy vidéki turis darab, bár nincs már jó állapotban és nem is túl kényelmes, azért nagyon szeretem, kb 1200 Ft-ért lett az enyém. Az ördög a részletekben bújik meg, úgyhogy egy AVON-os szívecskés fülbevalóval egészítettem ki.
Ehhez az összegyűjtögetett szereléshez volt szükségem egy piros felsőre. Bordóm már volt, de az nem illet ehhez. A New Yorkerben találtam ezt a háromnegyedes ujjú, ejtett vállú darabot, és 2000 Ft-ért teljessé tette a Valentin napi outfitem.



 Sujtásos:

Ezt az egyedi blézert még nyár végén, az 50%-os leárazásban vettük Mamival a Hádában. Az arany gombokhoz, és a fekete sujtás dekorhoz tökéletesen passzol a fekete H&M nadrág arany oldal cipzárral, szintén régebb óta megvan.
Az ehhez tartozó fekete cipőcskét már egyszer kinéztem a Humanicban, de akkor nem vettem meg, mert inkább az alább látható fekete Pimkie bokacsizmát vittem haza. Viszont úgy gondolom, hogy ha egy ruhadarabot nem tudok kiverni a fejemből, és állandóan a szembetalálkozok vele, akkor az biztosan haza akar velem jönni :)
Így történt ennél is, anno egy 36-os darabot hagytam ott fájó szívvel, ami egy kicsit kicsi is volt, viszont egy hónapra rá újra találkoztam, méghozzá egy pont jó 37-es darabbal a sláger termékek között, így nem lehetett otthagyni.... Nem lesz egy tartós cipő azt már most látom, de 3000 Ft-ért szerintem megérte.




A szürke nadrág alapdarab.

És ebben senki ne próbáljon megcáfolni, mert ez tény.
Pedig nekem nem volt, és emiatt nagyon sok ruhámat nem hordtam, úgyhogy erre tényleg nagy szükségem volt.
Ezzel kapcsolatban először próbáltam ki a H&M webshopját, de sajnos nem vagyok teljesen elégedett. Méghozzá a regisztrációs résszel voltak gondok. Nem értem, miért nem lehet például kötőjeles vezetéknevet felvinni. A cím beírásánál is állandóan hibát hozott, és a fizetésnél is gondjaim voltak. Szerintem több infót kellene tartalmaznia a vásárlásról a webshopnak.
Szóval a végén ezt választottam, 25% kedvezménnyel, ingyen kiszállítással 3000 Ft-ért jutottam hozzá.
A csizmát már fent részleteztem, a pulcsit pedig Terranova outletben vettem, 600 Ft-ért, a gyerekosztályon. A csipkés virágdísz eredetileg rajta volt, de levágtam, így bárhova tudom tűzni.



Ezüstös csillogás

Na jó bevallom, erre a felsőre nem volt szükségem.
De ez a korábban említett módon haza akart velem jönni. :P
Akár hányszor mentem a Tescoba, mindig volt belőle, és azt gondoltam, ha legközelebb is ott lesz, megveszem. Végülis csak 1500 Ft volt, és nagyon tetszik ez a különleges csillogó szürke darab.
A szabása bővebb, viszont a karja testhez álló. A háta picit hosszabb, mint az eleje.
Egy sima H&M kék farmerral párosítottam, és egy ezüst tollas nyaklánccal, amit anno szintén turiztam.
A csizma a korábban emlegetett Pimkie darab, a leárazáson vettem, és már ősszel kinéztem. Akkor 9000 Ft volt, de 4000-ért lett az enyém, és nagyon szeretem.



 Kondizós szett:

Ez egy kicsit kakukktojás.
Még szilveszter előtt vettem egy zumba bérletet, és az volt az Újévi fogadalmam, hogy lejárom.
Az első, vizesre izzadós alkalommal gondoltam, hogy ezt nem lehet rendes melltartóban csinálni, így rendeltem ezt e-bayről kb. 1000 Ft-ért. Még van egy alkalmam, úgyhogy remélem ki fogom tudni próbálni. Az anyaga szerintem nagyon jó, jól nyúlik, és van benne egy kicsi szivacs is.
Teljesen illik a sportcipőmhöz, és a térd sztreccsnadrághoz.


Remélem tetszettek az outfitek, aki szeretne mindig frissen értesülni a posztokról, kövessen facebookon ITT.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése